Raport nr. 2 monitorizarea portalurilor de știri în campania electorală: dezechilibru editorial, favorizări, acuzații fără replică și publicitate electorală ascunsă
Asociația Presei Independente (API) a prezentat Raportul nr. 2 de monitorizare a 12 portaluri informaționale[1] în campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2020. Monitorizarea are loc...
RAPORT NR. 2 DE MONITORIZARE A MASS-MEDIEI (INSTITUȚII TV) ÎN PERIOADA ELECTORALĂ PENTRU ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2020
Pe 9 octombrie 2020, Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) a lansat Raportul nr. 2 de monitorizare a mass-mediei în perioada electorală și campania electorală pentru...
Raport nr. 1 de monitorizare a presei on-line în perioada electorală pentru alegerile prezidențiale 2020
Asociația Presei Independente (API) a prezentat pe 6 octombrie 2020 primul raport de monitorizare a presei on-line în perioada și campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2020....
RAPORT NR.4 DE MONITORIZARE A MASS-MEDIEI ÎN CAMPANIA ELECTORALĂ (11-19 OCTOMBRIE 2019)
Numărul posturilor TV care au avut un comportament tendențios și părtinitor în raport cu concurenții electorali a crescut treptat pe măsură ce se apropia ziua...
RAPORT NR.2 DE MONITORIZARE A COMPORTAMENTULUI MASS MEDIA ÎN CAMPANIA ELECTORALĂ PENTRU ALEGERILE LOCALE
Majoritatea posturilor tv cu acoperire națională și regională reflectă relativ neutru campania pentru alegerile locale generale și cele parlamentare noi din 20 octombrie 2019, iar...