Peste 100 mii de cetățeni din 16 raioane și 50 mii de studenți din 6 universități au fost informați despre importanța participării la alegeri

Не найденно For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

De la 1 noiembrie Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) a început implementarea campaniei “CoNTăM, deci VOTăm!”. Până la moment, în cadrul campaniei din raioane au fost informați cetățenii din 14 raioane, peste 95 de localități, aproximativ 21 mii gospodării. În cadrul campaniilor din universitățile implicate, în prezent au fost direct informați aproximativ 26 mii studenți din 34 de cămine și 26 blocuri universitare. Până la sfărșitul campaniei se estimează ca numărul total de benificiari direcți să depășească 100 mii cetățeni, din cadrul a 16 raioane și aproximativ 50 mii studenți din 6 universități.

Campania “CoNTăM, deci VOTăm!” s-a axat pe 3 direcții majore: comunicarea directă, comunicarea prin canale video/tv și comunicarea on-line.

Comunicarea directă s-a desfășurat în 16 raioane și 6 universități din țară. Astfel mai multe microbuse cu voluntarii CNTM au mers în cele mai mari localități, inclusiv centre rationale, unde discutau cu populația despre importanța participării la alegeri și le ofereau diverse material informative. Pentru activitățile din mediul universitar au fost alese 6 universități: Universitatea din Bălți, Universitatea din Cahul, ASEM, USM, UTM și UPS “Ion CREANGĂ”. Voluntarii, studenți la universitățile respective, au mers în toate căminile, în fiecare cameră din cămin și în blocurile universitare unde au vorbit cu colegii lor, motivându-i să participe la alegeri.

Activitățile majore în cadrul comunicării prin canale tv au fost elaborarea și difuzarea a 4 spoturi publicitare precum și organizarea dezbaterilor televizate cu liderii organizațiilor de tineret a partidelor politice. În total au avut loc 4 dezbateri cu reprezentanții partidelor și 3 dezbateri cu candidații independenți. Spoturile au fost și continuă a fi difuzate de mai multe posturi TV atât cu acoperire națională cât și locală.

Comunicarea on-line a constat în difuzarea pe diverse site-uri: youtube, play.md, maxtube etc. a spoturilor elaborate; difuzarea dezbaterilor cu liderii organizațiilor de tineret a partidelor politice pe privesc.eu; crearea paginii web a campaniei www.cntm.md/votam; creare grupurilor “CoNTăM, deci VOTăm!” pe mai multe rețele sociale, plasarea banerul electronice pe cele mai populare site-uri pentru tineri etc. Drept rezultate înregistrate la moment avem 1000 de abonați la grupurile din rețele sociale, circa 30 000 de vizitatori pe site-ul campaniei, circa 100000 de vizualizări doar pe youtube, banerele campaniei au fost plasate pe mai multe bloguri, site-uri și în rețeaua BlogUp care conține mai mult de 250 de bloguri din Moldova.

Pentru mai multe detalii referitor la campanie Vă rugăm să contactați pe Sandu COICA, președintele CNTM la 079778817.