Monitorizarea portalurilor în campania electorală de către API: la fel de multă părtinire, însă mai puțină agresivitate
Asociația Presei Independente (API) a prezentat al patrulea raport de monitorizare a presei online în campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2020 care vizează perioada 18...
Raport nr. 4 al CJI constată că patru din zece posturi de televiziune favorizează masiv anumiți candidați
Patru posturi de televiziune din zece, monitorizate de Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) în campania electorală pentru alegerile prezidențiale din 1 noiembrie 2020, continuă să...
Raportul nr. 3 de monitorizare a media online în campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2020
Raportul nr. 3 de monitorizare a 12 portaluri informaționale[1] în campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2020 (perioada 11-17 octombrie), prezentat de Asociația Presei Independente (API),...
Raportul nr. 3 monitorizarea mass-media (instituțiile TV) în campania electorală 2020: trei din zece posturi TV continuă să-l favorizeze masiv pe Igor Dodon
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) a lansat Raportul nr. 3 de monitorizare a mass-mediei în perioada electorală și campania electorală pentru alegerile prezidențiale din 1...
Raport nr. 2 monitorizarea portalurilor de știri în campania electorală: dezechilibru editorial, favorizări, acuzații fără replică și publicitate electorală ascunsă
Asociația Presei Independente (API) a prezentat Raportul nr. 2 de monitorizare a 12 portaluri informaționale[1] în campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2020. Monitorizarea are loc...