RAPORT NR.4 DE MONITORIZARE A MASS MEDIA ÎN PERIOADA ELECTORALĂ 2019
Cel de-al patrulea raport de monitorizare, lansat miercuri, 20 februarie, constată că, în perioada 9-16 februarie, la cele 12 posturi TV, au beneficiat de tonalitate pozitivă concurenții...
RAPORT NR.3 DE MONITORIZARE A MASS MEDIA ÎN PERIOADA ELECTORALĂ 2019
Vlad Plahotniuc apare cel mai des la TV, iar Ilan Șor este „cap de afiș în presa online” - este una dintre concluziile incluse în...
RAPORT NR.2 DE MONITORIZARE A MASS MEDIA ÎN PERIOADA ELECTORALĂ 2019
Potrivit directoarei executive a CJI, Nadine Gogu, în audiovizual s-a remarcat o îmbunătățire la unele posturi tv. „Vedem o creștere a numărului de materiale în...
Apel către CCA: Cerem monitorizarea posturilor Prime TV, Canal 2 și Publika TV
Coaliția Civică pentru Alegeri Libere și Corecte și Grupul de Lucru pentru monitorizarea comportamentului mass-media în alegeri au solicitat joi, 10 iunie, Consiliului Coordonator al...
Raportul nr. 6 de monitorizare a mass-media în campania electorală pentru alegerile din 30 noiembrie 2014
Instituţiile mass-media din Republica Moldova s-au implicat în lupta dintre concurenţii electorali, în loc să reflecte nepărtinitor şi echidistant campania electorală. Aceasta este una din...