Raportul nr. 4 al Efortului de Monitorizare Promo-LEX: Suspiciunile de finanțare netransparentă a campaniei electorale persistă
Raportul nr. 4 al Efortului de Monitorizare Promo-LEX: Suspiciunile de finanțare netransparentă a campaniei electorale persistă...
Raportul nr.5 de monitorizare a mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014: Consiliul Coordonator al Audiovizualului ar trebuie să sancţioneze unele instituţii mass-media audiovizuale
Consiliul Coordonator al Audiovizualului ar trebuie să sancţioneze unele instituţii mass-media audiovizuale pentru reflectarea părtinitoare şi dezechilibrată a campaniei electorale. Aceasta este una din concluziile...
Platformele electorale ale partidelor nu abordează suficient problemele femeilor şi tinerilor
În cadrul conferinței de presă, care a avut loc pe data de 24 Noiembrie 2014, Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) și Centrul Parteneriat...
Raportul nr.4 de monitorizare a presei în perioada electorală, realizat de API, Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) şi Asociaţia Presei Electronice din Moldova (APEL) în cadrul Coaliţiei pentru Alegeri Libere şi Corecte
Situaţia privind reflectarea campaniei electorale de către mass-media naţională nu s-a schimbat în ultimele săptămâni, iar carenţele la capitolele echilibru şi imparţialitate persistă. Concurenţii electorali...
Incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi pe agenda electorală a partidelor politice
În septembrie 2014 Coaliția Civică pentru Alegeri Libere și Corecte și Asociația Keystone Human Services International Moldova au invitat partidele politice și organizațiile social-politice, cu...